برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

نکات مهم در جلوگیری از توپی زنی درب ضد سرقت منزل

نکات مهم در جلوگیری از توپی زنی درب ضد سرقت منزل
  • علاوه بر پیشرفت روش‌های ایجاد امنیت و بهبود ایمنی وسایل، راه‌های دور زدن و عبور از امنیت ایجاد شده نیز در طول زمان پیشرفت کرده است و سارقان همیشه به دنبال راهی برای نفوذ به حریم دیگران بوده‌اند؟ درب‌های ضد سرقت یکی از تجهیزاتی هستند که به منظور تامین امنیت بیشتر استفاده می‌شوند. با وجود مقاومت بالا در برابر نفوذ، روش‌هایی مانند توپی زنی برای عبور از درب‌ها توسط سارقان ماهر کشف شده است. اگر می‌خواهید با توپی زنی و روش‌های جلوگیری از توپی زنی درب ضد سرقت آشنا شوید، این مطلب از آگنیس را تا انتها مطالعه کنید.

    منظور از توپی زنی درب ضد سرقت چیست؟

    توپی زنی درب ضد سرقت منزل

    توپی زنی یکی از روش‌هایی است که به جهت عبور از درب‌های ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش ابتدا رزت یا همان محافظ قفل تخریب شده و سپس با نیروی زیاد و ابزار مخصوص توپی قفل درب را در آورده و قفل خود را با آن جایگزین می‌نمایند. از اینجا به بعد، باز کردن درب ضد سرقت کاری ساده است. از آنجایی که این کار، هم نیاز به قدرت بدنی بالایی داشته و هم ممکن است پر سر و صدا باشد، عملی است که فقط از عهده سارقان حرفه‌ای برمی‌آید و نه هر سارقی! برای جلوگیری از توپی زنی درب ضد سرقت منزل روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

    راه‌های مقابله با سرقت از درب‌های ضد سرقت با توپ زنی

    مقابله با توپی زنی درب ضد سرقت منزل

    ۱. از قفل‌های گاو صندوقی استفاده کنید: بهترین راه برای مقابله با توپی زنی، استفاده از قفل گاوصندوقی است. این نوع قفل فاقد توپی می‌باشد. به همین دلیل استفاده از روش توپی زنی برای عبور از درب ضد سرقت امکان‌پذیر نیست. همچنین کلید قفل‌های گاوصندوقی، کلیدی خاص و منحصر به فرد است که کپی کردن آن نیز کاری بسیار پرچالش می‌باشد. البته بزرگ بودن این کلیدها نسبت به کلیدهای قفل‌های معمولی گاهی موجب می‌شود تا بعضی از خریداران درب ضد سرقت از به کارگیری قفل گاوصندوقی پشیمان شوند.

    ۲. از رزت فولادی ضد برش استفاده کنید: تفاوتی ندارد که درب اکونومی و ارزان می‌خرید یا درب مدرن و لوکس برجسته‌ی گران قیمت؛ هر دربی را که برای منزل خود انتخاب می‌کنید، در نظر داشته باشید که درب مورد نظر شما مجهز به رزت فولادی ضد برش باشد. این رزت‌ها اختلاف قیمت چندانی را به شما تحمیل نمی‌کنند ولی یکی از مهمترین سدهای دفاعی درب منزل شما در برابر سارقان هستند.

    ۳.استفاده از قفل آژیردار: سیستم‌های دزدگیر و هشدار دهنده همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. قفل آژیردار می‌تواند امنیت درب ضد سرقت را دو چندان کند. این قفل‌ها به هرگونه ضربه و نفوذ حساس بوده و در صورتی که با کلید مخصوص باز نشوند، آلارم و آژیر آن‌ها به صدا در خواهد آمد. در این حالت، در صورتی که فردی قصد توپی زنی قفل شما را داشته باشد، به سرعت تشخیص داده می‌شود و علاوه بر ایجاد صدای هشدار و با خبر کردن شما و همسایه‌ها، سارق را به سرعت از خانه شما دور نماید.

    در صورتی که تمایل دارید در مورد قفل آژیردار بیشتر بدانید، مقاله‌ی آگنیس در مورد قفل آژیردار را مطالعه نمایید.

    نحوه سفارش درب ضد سرقت از شرکت آگنیس

    ۱. با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    ۲. نیازمندی خود را مطرح کنید و مشورت لازم را دریافت کنید.

    ۳. از کارشناسان ما درباره سرقت از درب‌های ضد سرقت به روش توپی زنی و روش‌های مقابله با آن بپرسید.

    ۴. درب مورد نظر خود را از بین مدل‌های مختلف انتخاب کنید و از کارشناسان ما بخواهید تا روش‌های جلوگیری از توپی زنی را بر روی آن پیاده کنند.

    ۵. تکنسین ماهر شرکت آگنیس، درب را به محل پروژه شما آورده و پس از بررسی موقعیت آن را نصب می‌نماید.

    سخن نهایی

    توپی زنی درب ضد سرقت منزل

    در این مطلب با روش‌های جلوگیری از توپی زنی درب ضد سرقت آشنا شدیم و متوجه شدیم که این روش چگونه می‌تواند امنیت درب ضد سرقت شما را دو چندان نماید. درب‌های ضد سرقت تولید شده توسط شرکت آگنیس به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا، بالاترین امنیت را در مقابل نفوذ سارقان داشته باشند. در صورتی که قصد سفارش و خرید محصولات آگنیس را دارید می‌توانید با مشاهده صفحه محصولات، مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از انتخاب مدل مد نظر خرید خود را نهایی کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به بخش‌های مختلف درب ضد سرقت، نحوه پیاده سازی و نصب آن وبلاگ آگنیس را دنبال کنید.

    سوالات متداول

    ۱. منظور از توپی زنی درب ضد سرقت چیست؟

    توپی‌زنی روشی است که طی آن فرد سارق با وارد کردن نیروی کافی و با استفاده از ابزار مخصوص، توپی اصلی درب را جدا می‌نماید و توپی دیگری جایگزین آن می‌کند تا درب به راحتی باز شود.

    ۲. برای جلوگیری از توپی زنی درب ضد سرقت از چه روش‌هایی می‌توان استفاده نمود؟

    ۱. جایگزینی رزت معمولی با رزت فولادی ضد برش ۲. استفاده از قفل‌های گاو صندوقی ۳. استفاده از قفل آژیردار

    ۳. چرا استفاده از قفل‌های گاو صندوقی به منظور جلوگیری از توپی زنی توصیه می‌شود؟

    ۱. توپی ندارند ۲. کلید آن‌ها به شکل اختصاصی توسط شرکت سازنده تولید می‌شود ۳. در برابر ضربه استحکام بالایی دارند.

    ۴. آیا رزت فولادی ضدبرش تنها بر روی درب‌های فول و لوکس قابل نصب است؟

    خیر. اگرچه رزت فولادی ضد برش بر روی تمامی درب‌های فول آگنیس به طور خودکار نصب می‌گردد، ولی شما می‌توانید در هنگام خرید درب‌های اکونومی نیز با پرداخت مبلغی جزیی، رزت معمولی درب خریداری شده را با رزت فولادی تعویض نمایید تا امنیت درب ضد سرقت خود را دو چندان نمایید.

    بیشتر بخوانید:

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.