برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

خرید درب ضد سرقت

anti theft door

نمایش 1–16 از 107 نتیجه


خرید درب ضد سرقت

 

 

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت یا درب امنیتی (security door)، همان‌گونه که از نامش پیداست، نسبت به درب‌های معمولی و حتی در مقایسه با نرده‌های آکاردئونی، امنیت بیشتری در مقابل ورود سارقان دارد. در سالیان اخیر، درب‌های ضد سرقت به واسطه‌ی ویژگی‌های خاص خود، به خوبی در‌ بین عموم مردم جا افتاده‌اند و جانشین نسل قبلی خود یعنی درب‌های معمولی و حفاظ‌های آکاردئونی شده‌اند. به طور معمول این درب‌ها در ابعاد استاندارد 105 در 210 سانتی‌متر و 110 در 210 سانتی‌متر ساخته می‌شوند؛ با این حال در مجموعه‌ی آگنیس، امکان سفارشی‌سازی انواع درب‌های ضد سرقت با ابعاد بزرگتر یا کوچکتر نیز وجود دارد.

در نگاه اول، درب ضد سرقت تنها یک درب معمولی است که به جهت جلوگیری از سرقت طراحی شده است؛ اما این گونه درب‌ها دارای انواع مختلفی هستند که در شرایط گوناگون و متنوع به کار گرفته می‏‌شوند و از یک نوع درب ضد سرقت نمی‌توان در همه شرایط استفاده کرد. به عنوان مثال، یک درب ساده فلزی که از دو لایه ورق فلزی به ضخامت 1 میلی‌متر و یک لایه عایق صدا و گرما در میان این دو ساخته شده، گزینه مناسبی برای خانه‌های آپارتمانی است؛ زیرا به دلیل وجود درب در محیط آپارتمانی و ایجاد سر و صدای ناشی از تخریب، صدمه زدن به درب توسط سارقان امکان‌پذیر نیست.

درب ضد سرقت

اهمیت استفاده از درب امنیتی

اما در خانه‌های ویلایی، کارگاه‌ها و دیگر اماکنی که سارقان زمان کافی برای تخریب دارند و صدای ناشی از تخریب درب، چالشی برای سارقان ایجاد نمی‌کند، لازم است از درب‌هایی با ویژگی‌های خاص در اجزای آن‌ استفاده کرد؛ به طور مثال ضخامت لایه‌های فلزی بیشتر باشد، یک شبکه فولادی داخل درب قرار گرفته باشد و مواد ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در داخل درب تزریق شده باشد.

به طور کلی درب‌های ضد سرقت برخلاف درب‌های معمولی در مقابل هرگونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درب‌ها در مقابل گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی می‌‏باشند. از دیگر ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت می‌‏توان به طراحی خاص اجزای آن شامل ساختار کلی درب، لولاها، چهارچوب، قفل و همچنین جنس اجزای درب اشاره کرد.

انواع درب ضد سرقت از نظر جنس

در بازار داخل کشور، درب‌های ضد سرقت از انواع مختلف و ساخت کشور‌های گوناگون وجود داشته و در دسترس عموم قرار دارد. اما به طور کلی دو نوع درب امنیتی در بازار موجود است:

  • درب ضد سرقت فلزی که ساختار آن‌ متشکل از فولاد یا آهن نرم است و یک قطعه شیشه آب‌دیده در پشت پنل تعبیه شده است. اغلب این درها ساخت کشور چین هستند.
  • درب ضد سرقت چوبی که ساختار آن ترکیبی از فلز و چوب است. این نوع درب ضد سرقت که بخش عمده بازار را تشکیل می‌دهد، ظاهری مشابه درب‌های معمولی دارد. در این نوع درب‌ها و به منظور افزایش مقاومت، ورقه‌های فلزی درون درب تعبیه می‌شود و ورقه‌های چوبی در راستای حفظ زیبایی درب بر روی ورقه‌های فلزی نصب می‌شوند. اغلب درب‌های ایرانی و ترک از این دسته می‏‌باشند.

انواع درب ضد سرقت از نظر طرح

به طور کلی می‌توان درب‌های ضد سرقت را از نظر طرح به دو دسته‌ تقسیم کرد. هر یک از این انواع، با توجه به کلیات استفاده شده در ساختار درب، دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند و در بازه‌های قیمتی متفاوت و همچنین کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو گروه در زیر مورد بررسی بیشتر قرار گرفته‌اند:

درب‌های ضد سرقت CNC و یا شیارخور

اولین طرح، درب ضدسرقت اکونومی با طرح CNC است که گاهی درب شیارخور نیز نامیده شده است. این نوع درب دارای خطوط و شیارهای بسیار ظریفی است که توسط دستگاه CNC بر روی درب تراشیده می‌شود. استفاده از این نوع درب بسیار رایج است. به دلیل وجود تنوع بسیار بالا، امکان دسترسی در تمام نقاط کشور، سادگی و شیک بودن و صد البته امنیت و در مقابل آن قیمت بسیار مناسب، درب‌های ضدسرقت با طرح CNC مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند و این نوع درب جهت ورودی واحدهای مسکونی و اداری بسیاری استفاده می‌گردد.

درب ضد سرقت با طرح CNC دارای قیمتی بسیار مناسب است. دلیل قیمت مناسب این‌گونه درب‌ها این است که در عین حال که این مدل درب وظیفه‌ی خود، یعنی برقراری امنیت را به نحو احسن انجام می‌دهد، ساخت درب زمان کمتر و با وسایل و مواد کمتر، موجب کاهش قیمت آن‌ می‌گردد.

یکی از نکات جالب در مورد درب ضد سرقت CNC، امکان رنگ‌آمیزی و یا تعمیر روکش این گونه درب‌هاست. به همین دلیل، می‌توان در صورت وقوع هر گونه حادثه و ایجاد آسیب به درب که ممکن است حین حمل و جابجایی و یا نصب درب رخ دهد، آن را ترمیم نموده و یا حتی بعد از مدتی و در صورت تمایل، به ظاهر درب تنوع دلخواه بخشید.

مزیت دیگر درب ضد سرقت CNC، تنوع بالای طرح‌ها و در نتیجه ساخت نمونه‌های مدرن و زیبایی است که می‌توان از آن‌ها‌ در پروژه‌های متوسط ساختمانی و در ورودی واحدهای مسکونی، ویلایی و ادارات استفاده نمود. این امر باعث شده تا این درب‌ها در میان پرطرفدارترین و بهترین درب‌های بازار قرار بگیرند.

روکش این دسته از درب‌ها نیز از جنس راش، گردو، بلوط، چوب روسی، PVC، لمینوکس و ترموود می‌باشد و رنگ‌بندی کار شامل گردویی ‌تیره، گردویی ‌روشن، عسلی، ونگه یا مشکی، طوسی و سفید می‌باشد.

درب‌های ضد سرقت لوکس یا برجسته

این سری از درب‌ها عمدتا همراه با درکوب ساخته شده از روکش طبیعی چوب ارائه می‌گردند که از زیبایی ویژه‌ای برخوردار است. همچنین لنگه‌ی درب به طور کامل از جنس روکش طبیعی چوب و با طرح‌های بسیار زیبای برجسته‌کاری شده، ساخته می‌شود.

روکش این دسته از درب‌ها نیز از جنس چوب راش، گردو، بلوط و چوب روسی می‌باشد و رنگ‌بندی کار شامل گردویی ‌تیره، گردویی ‌روشن، عسلی، ونگه یا مشکی، طوسی و سفید است. در بعضی از مدل‌های درب ضد سرقت لوکس یا برجسته، ضخامت و حتی تعداد لایه‌ها و همچنین تعداد قاب‌ها و پروفیل‌های کار شده بر روی درب، بیشتر است. این مدل درب‌ها در اصطلاح درب ضد سرقت سوپرلوکس یا سوپر برجسته نیز نامیده می‌شوند.

‌‌‌‌

قیمت درب ضد سرقت

نوع درب ضد سرقتبازه قیمتی (تومان)
درب ضد سرقت اکونومی8،000،000-9,600,000
درب ضد سرقت مدرن14,500,000-22,800,000
درب ضد سرقت لوکس11,500,000-19,700,000
درب ضد سرقت سوپر لوکس19,200,000-25,500,000

کارخانه درب ضد سرقت آگنیس

انتخاب درب ضد سرقت

ساختار داخلی درب ضد سرقت

‌‌

سوالات متداول

درب‌های ضدسرقت بر اساس طرح، متریال (جنس مواد)، قیمت و محل استفاده در شش دسته‌بندی سوپرلوکس، لوکس، مدرن، رویه فلزی، اکونومی و لابی تقسیم می‌شوند.

قیمت فروش درب‌های ضدسرقت بر اساس نوع طرح و متریال مورد استفاده در ساختار درب محاسبه می‌شود. ضخامت ورق چهارچوب و لنگه، جنس روکش درب، تعداد پروفیل‌کشی، جنس یراق‌آلات و مدل قفل‌های نصب شده بر روی درب ضد سرقت، بعضی از عوامل تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت هستند. درب‌های اکونومی ارزانترین نوع درب‌ها و درب‌های سوپرلوکس و لابی گران‌ترین هستند.

به طور کلی درب‌های ضد سرقت خارجی در دو سبک متفاوت در بازار موجود هستند. یک سبک درب ضد سرقت ترک و سبک دیگر، درب ضد سرقت چینی است. عموما درب‌های ضد سرقت ایرانی مشابه درب‌های ضد سرقت ترکیه‌ای هستند و تشخیص آن‌ها از یکدیگر تقریبا غیرممکن می‌باشد. البته ممکن است تعداد کمی از درب‌های ایرانی موجود در بازار مشابه درب چینی باشند. از نظر امنیت درب‌های سبک ایرانی و ترک از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به درب‌های چینی برخوردار بوده و امنیت بیشتری را جهت منازل تامین خواهند کرد.

به طور کلی تمامی درب‌های ضد سرقت در ابعاد استاندارد 105*210 و 110*210 ساخته می‌شوند؛ با این حال در مجموعه آگنیس، تمام درب‌های ضد سرقت به جز سری اکونومی امکان سفارشی‌سازی در ابعاد و متریال را دارند. ضمن اینکه ما در آگنیس قادر هستیم تا هر گونه درب ضد سرقتی را مطابق طرح درخواستی و سفارش مشتری، ساخته و نصب نماییم.

آخرین مطالب وبلاگ آگنیس

بهترین قفل هوشمند

قفل هوشمند درب ضد سرقت

آنچه در این مقاله می‌خوانید یکی از اتفاقات تکراری که برای همه ما افتاده، اینه که وقتی از خونه بیرون میریم با خودمون فکر می‌کنیم

Read More »
Iranian steel security door

الباب الإيراني المضاد للسرقة

إن الباب الإيراني المضاد للسرقة هو أحد أجمل الأبواب المضادة للسرقة و أعلاها جودة الموجودة في الأسواق في أنحاء العالم. في الماضي كان لدى الباب

Read More »