برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی

مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی
  • از گذشته تاکنون از روش‌های مختلفی برای افزایش امنیت ورودی خانه‌ها، دفترها، مغازه‌ها و … استفاده می‌شود. تا چند دهه پیش، حفاظ‌های آکاردئونی بیشتر بازار را در اختیار داشتند؛ اما ظهور درب‌های ضد سرقت و ویژگی‌هایشان، آن‌ها را به جایگزین مناسبی برای حفاظ آکاردئونی تبدیل کرد. به همین دلیل مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    با خواندن این مقاله، به این سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

    ۱. محافظ آکاردئونی چیست؟

    ۲. درب ضد سرقت چه برتری نسبت به حفاظ‌های آکاردئونی دارد؟

    ۳. آیا استفاده از حفاظ‌های آکاردئونی به طور کامل منسوخ شده است؟

    در این مطلب از آگنیس به مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی می‌پردازیم؛ پس از مطالعه این مطلب می‌توانید پاسخ سوالات بالا را به طور کامل دریافت کنید.

    درب ضد سرقت چیست؟

    درب ضد سرقت نوعی درب با چند قفل (قفل‌های مولتی) است و به گونه‌ای طراحی شده که نسبت به درب‌های معمولی از امنیت بالاتری برخوردار است و به این ترتیب، از ورود سارقان و افراد ناشناس جلوگیری خواهد نمود.

    حفاظ آکاردئونی چیست؟

    حفاظ آکاردئونی

    حفاظ آکاردئونی نوعی درب کشویی و فلزی است که به عنوان حفاظ درب آپارتمان، فروشگاه و … استفاده می‌شود. این درب در واقع متشکل از تعدادی تسمه فلزی است که با پین‌های مخصوص به هم اتصال یافته و در نهایت در یک قاب فلزی قرار می‌گیرند. حرکت این درب به شکل ریلی بوده و معمولا به یک سمت جمع شده تا کمترین فضای ممکن اشغال نماید.

    حفاظ از تعداد زیادی پرچ یا مفصل ساخته شده است؛ این پرچ‌ها با استفاده از تیرآهن نمره ۵ به هم متصل و محکم می‌شوند. با وجود امنیت بالای این نوع حفاظ، سارقان با استفاده از اهرم و دیلم می‌توانند آن را باز کنند و اولین مانع امنیتی را با دشواری کم کنار بزنند. اما سوال اینجاست که چرا درب‌های ضد سرقت گزینه بهتری از این نوع حفاظ هستند. در ادامه پاسخ این سوال را دریافت می‌کنیم.

    تفاوت درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی در چیست؟

     مقایسه درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی

    امنیت بیشتر درب ضد سرقت نسبت به حفاظ آکاردئونی

    تعداد قفل‌ها و همچنین ساختار درب ضد سرقت نسبت به حفاظ نفوذ پذیری کمتری دارد. همچنین با استفاده از یک اهرم ممکن است بتوان حفاظ را شکست و از آن عبور کرد؛ در صورتی که ساختار درب به گونه‌ای بوده که محدودیت‌های بسیاری برای سارقان ایجاد نموده و تقریبا می‌توان گفت غیرقابل نفوذ است.

    جلوه ظاهری مدرن‌تر

    حفاظ به طور کلی حالت کشویی و فلزی داشته، اما درب‌ها انواع مختلفی مانند مدرن، لوکس و … دارند. همین عامل سبب می‌شود تا جلوه بهتری را برای مراجعان یا ساکنین یک مکان خلق کند.

    امکان استفاده از قفل دیجیتال

    استفاده از قفل دیجیتال امنیت بالاتری نسبت به نفوذ افراد ناشناس دارد. همچنین می‌تواند نشان دهنده هوشمند بودن و به روز بودن کسب و کار و یا سازه شما نیز باشد.

    مقاومت بیشتر در برابر فشار بیرونی

    درون درب‌های ضد سرقت ساختاری فلزی تعبیه شده است که سبب استقامت درب مقابل عواملی از جمله فشار بیرونی می‌گردد. به همین دلیل سارقان هر چند بتوانند به چوب رویه آسیب برسانند اما نمی‌توانند به طور کامل از درب عبور کنند.

    مقاومت به تغییرات دما و حرارت

    در مواردی از استیل گالوانیزه بر روی درب استفاده می‌شود؛ از آنجایی که این متریال دیر سوز است، در مواردی مانند آتش سوزی مانع از ایجاد خسارت جدی به درب می‌شود.

    امکان تعبیه سیستم قفل خودکار

    این ویژگی‌ سبب می‌شود تا زمانی که شما از خانه خارج می‌شوید، درب به طور اتوماتیک قفل شود. به این ترتیب، در صورتی که از قفل بودن درب مطمئن نبودید، خیالتان راحت باشد که درب به شکل اتوماتیک قفل می‌شود.

    امکان قرار دادن دوربین بر روی درب

    علاوه بر موارد گفته شده، می‌توان در ساختار درب دوربین مدار بسته تعبیه نمود. به این ترتیب در مواقعی که در محل مستقر نیستید می‌توان به شکل ریموت ورود و خروج‌ها را کنترل کنید.

    مزایای استفاده از حفاظ آکاردئونی

    تنها مزیت حفاظ آکاردئونی در مقایسه با درب‌های ضد سرقت، قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تر آن است. ما در شرکت آگنیس تضمین می‌کنیم که درب ضد سرقت را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت بتوانید تهیه کنید تا علاوه بر بهبود چشمگیر امنیت ساختمان خود، زیبایی دو چندانی نیز به آن بیفزایید.

    سخن نهایی بررسی مقایسه درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی

     مقایسه درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی

    در این مطلب به مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی پرداختیم و متوجه شدیم که چرا درب ضد سرقت گزینه‌ی بسیار بهتری برای افزایش امنیت است. آگنیس به عنوان یکی از اولین و برترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران، انواع درب ضد سرقت را مطابق با سفارش مشتریان خود و در مدل‌های متنوع تهیه و تولید می‌نماید. در صورتی که قصد سفارش درب ضد سرقت دارید یا پیش از خرید نیاز به مشورت دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    سوالات متداول مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی

    ۱. چرا استفاده از درب ضد سرقت بهتر از حفاظ آکاردئونی است؟

    ۱. سیستم قفل خودکار ۲. استحکام بهتر ۳. راه‌های نفوذ کمتر ۴. امکان تعبیه دوربین بر روی آن

    ۲. استفاده از حفاظ آکاردئونی چه مزایایی به همراه دارد؟

    تنها مزیت حفاظ آکاردئونی، قیمت کمتر آن است. درب آکاردئونی مناسب افرادی است که به هر دلیلی امکان یا قصد تعویض درب منزل خود را ندارند و می خواهند با کمترین هزینه امنیت منزل را افزایش دهند.

    ۳. حفاظ آکاردئونی چه اجزایی دارد؟

    حفاظ از تعداد پرچ یا مفصل که با پین به هم متصل شده‌اند تشکیل شده است. این حفاظ در قاب مخصوص قرار گرفته و با حرکت کشویی و ریلی باز و بسته می‌شود.

    ۴. چرا خرید درب ضد سرقت از آگنیس مقرون به صرفه است؟

    به دلیل اینکه در کنار استحکام و کیفیت بالا، تنوع محصولات زیاد است. همچنین شما می‌توانید با خرید درب ضد سرقت از درب کارخانه، مطمئن باشید که محصولی با کیفیت را با قیمتی رقابتی خریداری کرده‌اید.

    بیشتر بخوانید:

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.