برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

پرفروش ترین درب های ضد سرقت

پرفروش ترین درب های ضد سرقت
  • انتخاب درب ضد سرقت بستگی به عوامل زیادی داره. مثل اینکه شما چقدر بودجه برای خرید کنار گذاشتید؟ بر اساس محلی که درب نصب میشه، چه نیازمندی‌ها و چه اولویت‌‌هایی دارید؟ و البته از همه مهم‌تر سلیقه‌ی شما با کدوم درب سازگارتره؟ ولی خب بعضی‌ها این اخلاق رو دارن که هر جا برای خرید میرن، میگن که آقا شما فکر کن برای خودت میخوای درب بخری، کدوم رو برمیداری؟ یا اینکه پرفروش ترین درب های ضد سرقت شما کدوم‌ها هستند؟ اگر شما هم از این دسته افراد هستید، به این لیست یه نگاه بندازید.

     

    پرفروش ترین درب های ضد سرقت مدرن

     

    درب‌های ضد سرقت مدرن، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت موجود در بازار هستند. این درب‌ها هم تنوع روکش دارند و هم تنوع رنگ. اکثر اونها هم اینجوری ساخته میشن که ابتدا مدل درب انتخاب میشه. بعد از اون، بخش نجاری بررسی میکنه که آیا رویه‌ی مورد نظر، باید روکش بشه یا خیر. با توجه به انواع طرح‌های موجود، ممکنه نیاز باشه که تمام یا بخشی از رویه، روکش بشه. مرحله‌ی بعدی اینه که رویه‌ی روکش‌دار یا MDF خام توسط دستگاهی مخصوص، CNC میشه و طرح انتخابی بر روی اون نقش می‌بنده. در نهایت هم رویه‌ها به بخش رنگ‌کاری میرن و بعد رنگ آمیزی میشن.

    خوبی این مدل‌ها اینه که کارخانه های بزرگ درب ضد سرقت مثل آگنیس توانایی این رو دارند که طرح سفارشی شما رو بر روی درب اجرا کنند. اینم بدونید که چارچوب و ساختار درب ضد سرقت مدرن هیچ تفاوتی با درب ضد سرقت لوکس برجسته نداره.

     

    درب ضد سرقت آذین

     

    یکی از پرفروش ترین درب های ضد سرقت آگنیس، طرح آذین با رویه گردو هست.

    درب ضد سرثت آذین

    درب ضدسرقت آرسام

     

    خوبی طراحی مدرن اینه که دست طراح در انتخاب رویه و سبک طراحی بازه. نتیجه‌ی کار میتونه طراح زیبایی مثل آرسام باشه. رویه‌ی این درب، از کنار هم قرار دادن روکش گردو و شیشه سکوریت نشکن تشکیل شده.

     

    درب ضد سرقت شیشه سکوریت آرسام

     

    درب ضد سرقت آدرینا

     

    رویه درب آدرینا، تلفیقی از روکش بلوط و MDF خام هست که در قسمت دستگیره یک قطعه MDF‌ با قطر 16 میلی‌متر قرار داده شده.

     

    درب ضد سرقت دو رنگ آدرینا

     

    درب ضد سرقت آوا

     

    افرادی که قصد تجهیز و یا بازسازی ویلای خودشون رو دارن، بخشی از مشتریان آگنیس رو تشکیل میدن. طبیعتا درب ضد سرقت با روکش ترمو، یک پای ثابت درب های ضد سرقت ویلایی هست. یکی از زیباترین این درب‌ها، درب آوا هستش که روکوب اون در چارچوب تعبیه شده و بخشی از ساختار درب رو تشکیل میده.

     

    درب ضد سرقت ترمو آوا

     

    پرفروش ترین درب های ضد سرقت لوکس برجسته

     

    دسته دومی که به سراغشون میریم درب های ضد سرقت لوکس برجسته هستن. درسته که این درب‌ها جزو درب های کلاسیک به حساب میان و بعضی‌ها اعتقاد دارن که دیگه کمی قدیمی شدن؛ ولی هنوز هم طرفداران خودشون رو دارن و بعضی افراد بنا بر سلیقه یا دکوراسیون منزل به سراغ این درب‌ها میان.این درب‌ها عموما با چارچوب فول ساخته میشن و همگی دارای قفل کاله با پنج سال ضمانت هستند.

     

    درب ضد سرقت تابان

     

    این درب با روکش گردو آمریکایی و نمای برجسته و زیبایی که داره، در سبد فروش بهترین تولیدکننده‌های درب ضد سرقت پیدا میشه.

     

    درب ضد سرقت لوکس برجسته تابان

    درب ضد سرقت رستا

     

    این درب با روکش‌های مختلفی مثل گردو، بلوط و بلوط پتینه وایت واش ساخته میشه و همگی جزو پرفروش ترین درب های ضد سرقت هستند. یکی از زیباترین و محبوبترین رویه‌های رستا، رویه‌ای هست که در قسمت برجسته‌ی اون از گردو جناغی استفاده شده و در تصویر زیر می‌بینید.

     

    درب ضد سرقت رستا جناغی

     

    درب ضدسرقت کالین (لیا وایت واش)

     

    تفاوت درب لیا با درب رستا فقط در تک قاب و دو قاب بودن این درب‌هاست وگرنه تمام ویژگی‌های درب رستا برای درب لیا هم وجود داره. درب ضد سرقت لیا وایت واش هم یکی از پرفروش ترین درب های ضد سرقت آگنیس محسوب میشه.

     

    درب ضد سرقت وایت واش

    درب ضد سرقت کسری

     

    اگر از اون دسته افرادی هستید که درب ضد سرقت شیشه خور رو دوست دارن، درب کسری میتونه یه انتخاب عالی برای شما باشه. این رو هم در نظر داشته باشید که امنیت درب شیشه خور هیچ تفاوتی با درب معمولی نداره و شیشه فقط در نما وجود داره و در صورتی هم که شیشه شکسته بشه، هیچ مشکلی از نظر امنیت برای درب شما به وجود نمیاد.

     

    درب ضد سرقت شیشه خور کسری

    درب ضد سرقت آبنوس

     

    درب آبنوس رو هم میشه در دسته‌ی لوکس قرار داد و هم در دسته‌ی اکونومی. این مسئله هم بستگی به این داره که از چه چارچوب و یراقی برای این درب استفاده شده باشه. به همین دلیل، اگر از طراحی و رویه‌ی آبنوس خوشتون اومد، با هر هزینه‌ای میتونید اون رو خریداری کنید.

     

    درب ضد سرقت آبنوس

     

    درب ضد سرقت ونوس

     

    داستان درب ضد سرقت ونوس هم کاملا مشابه با درب ضد سرقت آبنوسه. به طور کلی، ونوس پرفروش‌ترین طراحی درب بیت درب‌های ضد سرقته که تقریبا همه کارخونه‌ها هم تولیدش می‌کنن. حواستون باشه اگر یک شرکت، درب ضد سرقت ونوس یا آبنوس رو خیلی زیر قیمت شرکت دیگه بهتون معرفی کرد، حتما در مورد ویژگی‌های درب ازشون سوال و مقایسه کنید. چون احتمالا یکی از اونها ونوس یا آبنوس لوکس و اون یکی ونوس یا آبنوس اکونومی هستش.

     

    درب ضد سرقت ونوس

     

    پرفروش ترین درب های ضد سرقت اکونومی

     

    درب ضد سرقت بیسکوییتی

     

    درب‌های اکونومی،‌ درصد بالایی از فروش هر کارخانه درب ضد سرقت رو تشکیل میدن. یکی از پرفروش ترین درب های ضد سرقت اکونومی، درب بیسکوییتی هست که از روکش راش ساخته شده.

     

    درب ضد سرقت بیسکوییتی CNC

     

    درب ضد سرقت ماهور

     

    طرح ماهور رو میشه با انواع روکش‌ها ساخت ولی درب ضد سرقت ماهور لمینوکس یکی از پرفروش ترین درب های اکونومی محسوب میشه.

     

    درب ضد سرقت لمینوکس ماهور

     

    پرفروش ترین درب های ضد سرقت فلزی

     

    درب‌های ضد سرقت فلزی هم بازار خودشون رو دارن و افراد زیادی به دنبال خرید درب رویه فلز، مخصوصا برای مناطق مرطوب شمالی و جنوبی هستند.

     

    درب ضد سرقت فلزی ونوس

     

    بالاتر هم گفتیم که طرح ونوس رو میشه با انواع رویه‌ها ساخت. یکی از پرفروش ترین درب های ضد سرقت فلزی، ونوس رویه فلز هست.

     

    درب ضد سرقت فلزی ونوس

     

    درب ضد سرقت فلزی دیپلمات

     

    دیپلمات رو میشه معادل طراحی لوکس برجسته در بین درب‌های فلزی دونست. این درب هم یکی از پرفروش ترین درب های ضد سرقت فلزی هست.

     

    درب ضد سرقت فلزی دیپلمات

     

    درب ضد سرقت فلزی سریر

     

    بیشتر افرادی که طراحی مدرن رو دوست دارن و مجبور به خرید درب ضد سرقت فلزی میشن، درب ضد سرقت فلزی سریر رو انتخاب میکنن.

     

    درب ضد سرقت فلزی سفید سریر

     

    اگر هر کدوم از درب‌های بالا توجهتون رو جلب کرده، کافیه با ما تماس بگیرید. برای دیدن مدل‌های بیشتر هم از اینجا به فروشگاه آنلاین آگنیس سر بزنید. برای مشاوره‌ی رایگان در مورد خرید درب ضد سرقت ویلایی هم می‌تونید با کارشناسان درب ضد سرقت آگنیس تماس بگیرید. آدرس کارخانه درب ضد سرقت آگنیس و لینک مسیریابی با تمام مسیریاب‌ها رو داخل همین لینک قرار دادیم.

     

    لینک مسیریابی دفتر درب ضد سرقت آگنیس

     

    شماره تماس کارشناسان فروش درب ضد سرقت آگنیس:

    تلفن همراه: 09905058073 و 09905058074

    تلفن ثابت: 22361008-021

     

    اگر از این مقاله خوشتون اومده و فکر می‌کنید به درد دوست و آشنایی که قصد خرید درب ضد سرقت ویلایی داره میخوره، حتما این مقاله رو واسش بفرستید و باهاش به اشتراک بزارید.

     

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.