برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

معرفی انواع درب ضد سرقت ویلایی

معرفی انواع درب ضد سرقت ویلایی
  • این مقاله به درد چه افرادی میخوره؟ دوستان عزیزی که در حال ساخت و یا بازسازی ویلا هستند و قصد دارن یه درب خوب برای ویلای خودشون انتخاب کنن. سوال مهم اینه که بهترین درب ضد سرقت ویلایی چه نوع دربی هست؟ جواب کوتاه و سریع اینه: درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت ترمووود، درب ضد سرقت کامپوزیت، درب ضد سرقت اسلب. به همین سادگی؛ مگه اینکه درب ویلای شما در مکانی قرار داشته باشه که در معرض هیچگونه رطوبت و نور آفتابی قرار نداشته باشه. با ما همراه باشید تا تعدادی درب ضد سرقت ویلایی درجه یک بهتون معرفی کنیم.

     

    درب ضد سرقت فلزی

     

    اولین گزینه که به ذهن هر فردی میرسه همینه. درب ضد سرقت فلزی. از اونجا که رویه درب ضد سرقت فلزی در کوره با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای رنگ‌آمیزی میشه، مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید و رطوبت داره. به این هم توجه داشته باشید که رویه داخلی درب ضد سرقت فلزی، رویه‌ای از جنس MDF با روکش راش هست.

    از مزایای درب ضد سرقت فلزی میشه به مقاومت بالای اون در برابر نور آفتاب و رطوبت اشاره کرد. قیمت درب ضد سرقت ویلایی فلزی هم نسبت به بقیه مدل‌ها کمی پایین‌تره. تنوع نسبتا کم رویه‌های فلزی هم یکی از معایب این نوع درب هستش. عیب دیگه درب ضد سرقت فلزی هم اینه که محدودیت ابعاد داره. بیشترین عرض درب ضد سرقت فلزی 115 و بیشترین ارتفاع اون 215 می‌تونه باشه. پس اگر درب ضد سرقت ویلایی با ابعاد بزرگ نیاز دارید، باید بیاید سراغ گزینه‌های بعدی.

    در زیر چند مدل درب ضد سرقت فلزی پرفروش آگنیس رو بهتون معرفی کردیم. اگر هم قصد دارید با بقیه مدل‌های درب ضد سرقت فلزی آگنیس آشنا بشید، روی همین لینک کلیک کنید.

     

    درب ضدسرقت فلزی دیپلمات

    درب ضد سرقت فلزی دیپلمات

     

    ‌درب ضد سرقت فلزی سریر

    درب ضد سرقت فلزی سفید سریر

     

    درب ضد سرقت فلزی ونوس

    درب ضد سرقت فلزی ونوس

     

    درب ضد سرقت ترمووود

     

    اگر درب ضد سرقت ویلایی با ابعاد بزرگ نیاز دارید، درب ضد سرقت ترمووود میتونه گزینه‌ی خیلی خوبی باشه. مخصوصا اگر از اون افرادی باشید که عاشق نماهای چوبی هستند. ترمووود، همون چوبی هست که احتمالا در سونا، روف گاردن و نماهای چوبی منازل دیدید. بهترین نوع چوب ترمووود هم ترمووود فنلاند هست.

    مزیت درب‌های ضد سرقت ترمووود، مقاومت خیلی خوب اونها در برابر رطوبت و نور آفتاب هست. البته ترمووود نسبت به روکش‌های چوبی دیگه نیاز به مراقبت بیشتری داره و باید هر چند ماه یک بار با روغن مخصوص اون رو روغن زد. اینم بدونید که قیمت درب ضد سرقت ترموود فنلاندی نسبت به بعضی مدل‌های درب ضد سرقت ویلایی مثل درب رویه فلز کمی گرونتره.

    اگر درب ضدسرقت ترمووود رو می‌پسندین، این پایین چند مدل خوب بهتون معرفی کردیم.

     

    درب ضد سرقت آریا ترمو

    درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی

     

    درب ضد سرقت آرسام ترمو

    درب ضد سرقت آرسام ترمووود

     

    ‌درب ضد سرقت آوا ترمو

    درب ضد سرقت ترمو آوا

     

    درب ضد سرقت کامپوزیت

     

    درب ضد سرقت کامپوزیت مخصوص افرادی هست که دنبال یه طراحی جدید و جذاب هستن. کامپوزیت نوعی ورق هست که از چندین لایه الیافی از جنس‌های مختلف تشکیل شده. با توجه به مواد اولیه‌ای که کامپوزیت رو می‌سازند، کامپوزیت می‌تونه در صنایع مختلف، از صنایع هوایی تا درب ضد سرقت، مورد استفاده قرار بگیره.

    مزیت درب ضد سرقت کامپوزیت اینه که محدودیت ابعاد نداره و ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید هست. در نظر داشته باشید که قیمت درب ضد سرقت کامپوزیت از قیمت درب ترمووود ارزونتره. البته کامپوزیت ضد خش نیست و باید کمی در برخورد با اون مراقب باشید.

     

    ‌درب ضد سرقت کامپوزیت یلدا

    درب ضد سرقت یلدا کامپوزیت

     

     

    درب ضد سرقت اسلب

     

    درب ضد سرقت اسلب، درب مخصوص افراد لاکچری و متفاوت. همونطور که میشه از اسمش حدس زد، رویه این نوع درب از جنس سنگ اسلب ساخته شده. گروه صنعتی آگنیس، از معدود کارخانه‌هایی هست که اقدام به ساخت این نوع درب کرده و اگر دنبال درب ضد سرقت با رویه اسلب هستید، جای درستی اومدید.

    از مزایای درب ضد سرقت با رویه اسلب میشه به مقاومت بی‌نهایت اون در مقابل عوامل طبیعی مثل باران، رطوبت و آفتاب اشاره کرد. این درب ضد قارچ و تا حد خیلی زیادی ضد خش هم هست. اگر بخوایم از عیبش هم بگیم باید به وزن زیادش نسبت به بقیه انواع درب ضد سرقت ویلایی اشاره کنیم. البته نگران نباشید؛ چون با استفاده از لولاهای بهتر و بیشتر و تقویت چارچوب، هیچ مشکلی برای درب اسلب پیش نمیاد. البته این رو هم بدونید که این نوع درب، جزو گرون‌ترین درب‌های ضد سرقت هم هست.

    درب ضد سرقت رویه اسلب

    با توجه به اینکه رویه درب ضد سرقت اسلب، از سنگ اسلب ساخته میشه و این نوع سنگ در بارهای مختلف، طراحی‌های متفاوتی دارند، ظاهر این درب‌ها در هر سفارش ممکنه کمی با سفارش قبلی تفاوت داشته باشه.

     

    قیمت درب ضد سرقت ویلایی

     

    قیمت درب ضد سرقت ویلایی بستگی به مدل دربی که انتخاب می‌کنید داره. درب‌های ضد سرقت فلزی که به طور معمول با چارچوب کف 16 ساخته میشن، در بین انواع دیگه، قیمت کمتری دارن. البته امکان سفارشی سازی درب ضد سرقت فلزی و انتخاب چارچوب فول ضد دیلم کف 18 هم برای این درب‌ها وجود داره. بعد از درب‌های رویه فلز، ارزونترین درب، درب‌های کامپوزیتی هستند. در بین تمامی درب‌های چوبی، درب ضدسرقت ترمووود گرونترین اونهاست. در نهایت هم می‌رسیم به درب ضد سرقت با رویه اسلب که طبیعتا به خاطر قیمت بالای سنگ اسلب یک تکه، قیمت بیشتری نسبت به بقیه درب‌های ضد سرقت ویلایی داره.

    البته این موارد، یک قانون کلی در مورد قیمت درب ضد سرقت ویلایی هستند و اگر آپشن‌های خاصی مثل یراق آلات، قفل، چشمی و حتی عایق تغییر کنه، قیمت درب هم تغییر خواهد کرد.

     

     

    خرید درب ضد سرقت ویلایی

     

    اگر هر کدوم از درب‌های بالا توجهتون رو جلب کرده، کافیه با ما تماس بگیرید. برای دیدن مدل‌های بیشتر هم از اینجا به فروشگاه آنلاین آگنیس سر بزنید. اگر هنوز هم سوالاتی دارید که بهشون جواب داده نشده، دو تا راه حل خوب پیش پاتون هست. برای مشاوره‌ی رایگان در مورد خرید درب ضد سرقت ویلایی هم می‌تونید با کارشناسان درب ضد سرقت آگنیس تماس بگیرید. آدرس کارخانه درب ضد سرقت آگنیس و لینک مسیریابی با تمام مسیریاب‌ها رو داخل همین لینک قرار دادیم.

     

    لینک مسیریابی دفتر درب ضد سرقت آگنیس

     

    شماره تماس کارشناسان فروش درب ضد سرقت آگنیس:

    تلفن همراه: 09905058073 و 09905058074

    تلفن ثابت: 22361008-021

     

    اگر از این مقاله خوشتون اومده و فکر می‌کنید به درد دوست و آشنایی که قصد خرید درب ضد سرقت ویلایی داره میخوره، حتما این مقاله رو واسش بفرستید و باهاش به اشتراک بزارید.

     

     

     

     

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.