برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

خرید درب ضد سرقت از کارخانه
  • در سال‌های اخیر، درب ضد سرقت تبدیل به یه بخش مهم از همه‌ی خونه‌ها شده. شما هم که دارید این مطلب رو می‌خونید، احتمالا قصد خرید درب ضد سرقت از کارخانه دارید. پس اگر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید، اطلاعات خوبی برای خرید درب ضد سرقت به دست میارید. اگر هم تصمیمتون رو گرفتید و قصد دارید خیلی سریع یه درب ضد سرقت ارزان، لوکس و مدرن انتخاب کنید، کافیه از همینجا به صفحه فروشگاه درب ضد سرقت آگنیس برید.

     

    درب ضد سرقت چیست؟

     

    درب ضد سرقت، به دربی میگن که چارچوب و کلافِ لنگه‌ی‌ اون از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده. این درب معمولا روکش چوبی داره و با قفل‌های باکیفیتی که داره در برابر ورود سارقان محافظت میشه. درب ضد سرقت اجزای زیادی داره که بعضی از اون‌ها در امنیت در ضد سرقت و بعضی از اونها در زیبایی در ضد سرقت نقش مهمی دارن. اگر دوست داری با این اجزا و ساختار درب ضد سرقت آشنا بشی، با ما همراه باش که کامل واست توضیح دادیم.

     

    انواع درب ضد سرقت

     

    درب ضد سرقت هم مثل هر جنس دیگه‌ای کلی مدل و طرح مختلف داره. پس چجور بفهمیم چی به چیه؟ اگر میخوای خیلی دقیق و کامل انواع درب ضد سرقت رو بشناسی کافیه مقاله‌ی آگنیس در مورد انواع درب ضد سرقت رو بخونی. ولی خیلی شسته رفته و ساده بهت توضیح میدیم همینجا 😎.

     

    انواع در ضد سرقت

     

    یه سری درب ضد سرقت هست که همه چیز تمام و به اصطلاح فوله. به این درب‌ها میگن درب لوکس. حالا خود درب لوکس دو مدل داره. اون‌هایی که طرح‌های کلاسیک دارن و از نقوش برجسته داخلشون استفاده شده، درب لوکس برجسته هستن. اونهایی که طرح‌های مینیمال دارن، درب لوکس مدرن. یه سری درب هم ساخته شده برای اونهایی که میخوان درب ضد سرقت ارزون بخرن. امان از دست این افراد 🤦‍♂️. به این درب‌ها هم میگن درب ضد سرقت اکونومی.

     

    اهمیت خرید درب ضد سرقت از کارخانه

     

    خب خیلی ساده‌ست. شما هر جا بتونی واسطه رو حذف کنی و یه راست بری به مبدا جنس برسی، خیلی خوبه. در خیلی از کالاها هم این اتفاق نمیفته و همیشه چند دست میچرخه تا به دست مشتری برسه. مثلا شما نمیتونی مواد شوینده یا حتی خیلی از مصالح ساختمانی رو مستقیما از خریدار بگیری که 😑. ولی اینجا آگنیس واست کار رو راحت کرده. بیا تا بهت بگم.

     

    مزایای خرید درب ضد سرقت از کارخانه و تولیدی درب ضد سرقت

     

    • ✅ خرید درب با قیمت کف بازار
    • ✅ دسترسی دسته اول به تولیدکننده
    • ✅ امکان سفارشی سازی درب ضد سرقت
    • ✅ تنوع بالای محصولات موجوددر کارخانه
    • ✅ تخفیف مناسب با خرید عمده درب ضد سرقت
    • ✅ تاریخ تحویل زودتر
    • ✅ بازدید از کارخانه درب ضد سرقت و اطمینان از کیفیت محصولات

     

    سفارشی سازی درب ضد سرقت

     

    حالا سوالی که ممکنه واستون پیش بیاد اینه که آیا خرید درب ضد سرقت از کارخانه معایبی هم داره؟ راستش یه عیب کوچولو شاید داشته باشه 😕 اونم اینه که کارخانه‌های بزرگ درب ضد سرقت همگی در حاشیه شهر قرار دارن. حواستون باشه که داریم در مورد کارخانه‌های بزرگ درب ضد سرقت مثل درب ضد سرقت آگنیس حرف می‌زنیم و نه کارگاه‌های مونتاژ درب ضد سرقت. خب رفتن به حاشیه شهر هم همیشه کمی از وقت آدم رو میگیره. ولی در عوض کلی از مزایایی که بالا گفتیم رو به دست میارین. بعدش هم مگه آدم چند بار در عمرش درب ضد سرقت میخره؟ 😉 پس لطفا یکم وقت بزارید تا کلاه سرتون نره.

     

    قیمت خرید درب ضد سرقت از کارخانه

     

    خیلی طبیعیه که وقتی شما درب ضد سرقت رو از کارخانه می‌خرید، قیمت پایین‌تری داشته باشه. بالاخره شما این همه راه تشریف بردین تا کارخونه که جنس ارزونتر و البته با کیفیت و مطمئن بخرید دیگه. قیمت خرید درب ضد سرقت از کارخانه معمولا 20 تا 30 درصد پایین‌تر از قیمت بازاره. البته مثل همه اجناس دیگه، قیمت بستگی به تعداد خرید شما داره و اگر پروژه دارید یا سازنده ویلا و آپارتمان هستید، تخفیف بیشتری هم روی تعداد بیشتر به شما تعلق می‌گیره. 🤑

     

    بهترین کارخانه درب ضد سرقت

     

    اگر فکر ‌می‌کنید که جواب سر راست و دقیقی واستون داریم سخت در اشتباهید. بالاتر هم گفتیم که انواع مختلفی برای درب ضد سرقت وجود داره. هر کارخانه بزرگ درب ضد سرقت هم مدل‌های مختلفی در انواع درب ضد سرقت لوکس برجسته، مدرن، فلزی، اکونومی و لابی میسازه. پس چطور بفهمیم که درب ضد سرقت از کجا بخریم و بهترین کارخانه درب ضد سرقت کدومه؟ 🙄

     

    قیمت خرید درب ضد سرقت

     

    نگاه کنید؛ یه نکته کنکوری اینجا وجود داره. وقتی کارخونه‌ای وجود داشته باشه که صفر تا صد درب ضد سرقت رو خودش بسازه، طبیعتا قیمت تولیدش پایین میاد؛ از طرف دیگه میتونه روی تمام بخش‌های تولید، نظارت داشته باشه تا بالاترین کیفیت رو ارائه بده. پس هر وقت قصد داشتید درب ضد سرقت را از کارخانه بخرید، با مسئول فروش کارخانه تماس بگیرید و درخواست کنید که قبل از خرید، بازدید از کارخانه داشته باشید. کارخانه‌هایی که کیفیت بالایی دارن و با مشتری رو راست هستن، برای مشتری وقت میزارن و هیچ مشکلی با این مسئله ندارن.

    ما در آگنیس، صفر تا صد درب ضد سرقت رو تولید می‌کنیم و حتی به خیلی از همکاران دیگه‌ی خودمون هم خدمات میدیم. خمکاری، برشکاری، جوشکاری، رنگ کوره، رنگکاری روکش، CNC رویه، نجاری، مونتاژ، حتی تولید پروفیل و هر چیزی که فکرش رو بکنید، همه و همه در خود کارخانه درب ضد سرقت آگنیس انجام میشه. درهای کارخانه درب ضد سرقت آگنیس، همیشه به روی شما مشتریان عزیز بازه. فقط یادتون نره که قبل از اینکه تشریف بیارید، تماس بگیرید تا واستون وقت ملاقات و بازدید تنظیم بشه. 🥳

     

    آدرس کارخانه درب ضد سرقت

     

    با توجه به اینکه اولین درب‌های ضد سرقت که وارد ایران شدن، درب ضد سرقت ترک بودن؛ تعداد زیادی کارخانه درب ضد سرقت در سلماس قرار دارن. نزدیک بودن سلماس به ترکیه در ابتدای تولید درب ضد سرقت مزایایی رو برای این کارخانه‌ها ایجاد کرده بود. اما این روزها چندین کارخانه بزرگ درب ضد سرقت در تهران هم وجود دارن که البته در حاشیه شهر قرار گرفتن.

    آدرس کارخانه درب ضد سرقت آگنیس رو هم اینجا واستون نوشتیم:

    ابتدای جاده حسن‌آباد به چرمشهر، شهرک صنعتی بیجین ری، بلوار شهید کریمی، کوچه پنجم شرقی،‌ پلاک 66

    البته اگر از اون دسته افرادی هستید که همه جا رو با مپ و نقشه‌ی گوشی میرن، کافیه روی لینک زیر بزنین تا با استفاده از هر کدوم از نقشه‌هایی که داخل گوشی ممکنه نصب داشته باشید، مثل ویز، گوگل مپ، نشان و بلد، راحت و سر راست تشریف بیارید به کارخانه درب ضد سرقت آگنیس.

    لینک مسیریابی کارخانه درب ضد سرقت آگنیس

     

    بزرگترین کارخانه درب ضد سرقت

     

    روش خرید درب ضد سرقت از کارخانه

     

    خیلی ساده‌ست. بعد از اینکه مدل مورد نظر خودتون رو انتخاب کردید، ما یه کارشناس نصب به محل مورد نظر شما میفرستیم. کارشناس، اندازه‌ی چارچوب رو محاسبه می‌کنه. بعدش کارشناس فروش با شما تماس می‌گیره و قیمت و مدل رو با شما چک می‌کنه و پیش فاکتور صادر میشه. بعد از پرداخت بیعانه، ساخت درب ضد سرقت شروع میشه و دو هفته بعد، درب ضد سرقت به شما تحویل داده میشه. یادتون نره که تمام مدل‌هایی که داخل سایت و کاتالوگ قرار دارن، قابلیت سفارشی‌سازی دارن.

    اگر قصد خرید در ضد سرقت با کیفیت و البته قیمت مناسب دارید، همین حالا به بخش فروشگاه درب ضد سرقت برید و برای خرید درب ضد سرقت از کارخانه آگنیس شک به دل خودتون راه ندید. اگر هنوز هم سوالاتی دارید که بهشون جواب داده نشده، چند تا راه حل پیش پاتون هست. اول از همه وبلاگ آگنیس که اونجا کلی مقاله درباره درب ضد سرقت وجود داره. دوم پر کردن فرم تماس با ما و در نهایت تماس مستقیم با کارشناسان فروش آگنیس.

     

    لینک مسیریابی دفتر درب ضد سرقت آگنیس

     

    شماره تماس کارشناسان فروش درب ضد سرقت آگنیس:

    تلفن همراه: 09905058073 و 09905058074

    تلفن ثابت: 22361008-021

     

    اگر از این مقاله خوشتون اومده و فکر می‌کنید به درد دوست و آشنایی که قصد خرید درب ضد سرقت داره میخوره، حتما این مقاله رو واسش بفرستید و باهاش به اشتراک بزارید.

     

     

     

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.