برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

درب ضد سرقت دو لنگه

Logo_Agnis

درب ضد سرقت دو لنگه​

درب ضد سرقت دو لنگه، یکی از مدل‌های درب ضد سرقت موجود در بازار است. کاربرد اصلی این نوع درب، استفاده به عنوان درب ورودی ساختمان مسکونی است. زیرا هر دو لنگه‌ی درب دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد و در هنگام باز شدن همزمان، فضای خوبی را برای اسباب‌کشی و جابجایی اثاثیه منزل در اختیار ساکنین قرار می‌دهد. پس اگر علاقه دارید در هنگام اسباب‌کشی، هم وسایل منزل و هم درب لابی شما آسیب نبیند، درب دو لنگه ورودی برای شما انتخاب مناسبی است.

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه

درب ضد سرقت دو لنگه به طور اختصاصی و سفارشی برای هر ساختمان ساخته می‌شود. به همین دلیل، اگر به دنبال ابعاد استاندارد درب دو لنگه هستید، باید بدانید که برخلاف درب ضد سرقت آپارتمان، در اینجا ابعاد استانداردی وجود ندارد. این نکته را هم بدانید که درب ضد سرقت دو لنگه، به طور معمول به صورت قرینه ساخته می‌شود. به همین دلیل به این نوع درب، درب ضد سرقت دو لنگه مساوی نیز می‌گویند.

با این حال، اگر فضای ورودی ساختمان شما، عرضی بین 160 تا 210 سانتی‌متر دارد، می‌توانید به خرید درب ضد سرقت دو لنگه فکر کنید. همچنین ارتفاع مناسب برای این نوع درب نیز، ارتفاعی بین 200 تا 250 سانتی‌متر است. البته می‌دانید که گروه صنعتی آگنیس، توانایی ساخت انواع درب ضد سرقت در ابعاد سفارشی را دارست. به همین دلیل در صورتی که تمایل به ساخت درب دولنگه چوبی در ابعادی خارج از ابعاد عنوان شده را هم داشتید، با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما، اطلاعات لازم را به شما ارائه کنند.

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه

مشخصات درب ضد سرقت دو لنگه

مشخصات درب ورودی دو لنگه ساختمان به شرح زیر می‌باشد:

 

• چهارچوب کف 18 سانتی‌متر و ضخامت ورق 1/25 میلی‌متر

به دلیل ساخت درب با استحکام بالا، توصیه می‌شود از چهارچوب کف 14 و 16 استفاده نکنید.

• رویه ام دی اف 8 میل با روکش چوب طبیعی یا روکش انتخابی مشتری

تنوع زیادی از انواع روکش، همچون راش، بلوط، گردو، ترمووود، شیشه، سنگ اسلب، صفحه SPL، هایگلاس و کامپوزیت را می‌توان در این درب استفاده کرد.

• طرح و رنگ رویه به سفارش مشتری

شما می‌توانید تمام انواع درب ضد سرقت موجود در سایت آگنیس را به صورت دو لنگه سفارش دهید.

• ساختار داخلی مستحکم همراه با لچکی، قوطی‌کشی، پشت قفلی و ورق فلزی سرتاسری

• دارای عایق صوتی و حرارتی با کیفیت بالا

• دارای دو قفل مجزا، قفل اصلی و قفل شب سه زبانه کاله ترک

امکان تعویض قفل‌ها با قفل چنگکی، قفل گاوصندوقی، قفل آژیردار و قفل و دستگیره هوشمند نیز وجود دارد.

• امکان نصب روکوب به سفارش مشتری

درب ضد سرقت دو لنگه سفارشی

همان‌طور که گفتیم، درب دو لنگه ضد سرقت در ابعاد سفارشی تولید می‌شود. در فرآیند تولید این نوع درب، ابتدا کارشناسان نصب آگنیس در محل نصب حضور پیدا خواهند کرد و مشاوره لازم در زمینه‌ی ابعاد و سایر مسائل با توجه به فضای موجود به شما ارائه خواهد شد.
در ادامه شما می‌توانید تمام آیتم‌های مشخصات درب ضد سرقت دو لنگه را سفارشی سازی نمایید. به طور مثال، امکان ساخت درب با ورق ضخیم‌تر، تعداد قوطی‌کشی بیشتر، عایق صدا و حرارت پشم سنگ و همچنین طراحی اختصاصی مورد نظر شما وجود خواهد داشت.

قیمت درب ضد سرقت دو لنگه

قیمت درب ضد سرقت دو لنگه، با توجه به ابعاد و آیتم‌های سفارشی انتخاب شده تعیین و اعلام می‌گردد. با این حال به طور حدودی، اگر عرض درب ضد سرقت دو لنگه مد نظر شما دو برابر یک درب استاندارد درب ضد سرقت، یعنی 210 سانتی‌متر باشد، قیمت آن نیز در شرایط مشابه دو برابر همان مدل درب ضد سرقت محاسبه خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ساعت تماس: 9 صبح تا 5 بعد ظهر

برای مشاوره با شما تماس می‌گیریم

کافی است فرم زیر را پر کنید