برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

درب ضد سرقت آپارتمان

Logo_Agnis

درب ضد سرقت آپارتمان

درب ضد سرقت آپارتمان، یکی از انواع درب ورودی ساختمان مسکونی و یکی از مهم‌ترین اجزای خانه‌ی شماست. این درب، از یک طرف، آخرین سنگر دفاعی شما در برابر سارقان محسوب می‌شود و از طرف دیگر، اولین چیزی است که مهمانان شما با آن مواجه خواهند شد. پس درب ضد سرقت آپارتمانی باید در عین استحکام، از زیبایی قابل قبولی هم برخوردار باشد. همین مسئله کار شما را در انتخاب درب آپارتمان دشوار خواهد کرد. برندهای متفاوتی در بازار درب ضد سرقت وجود دارند. اما از کجا می‌توانید پی ببرید که بهترین خرید کدام است؟

در این مطلب با رازهای خرید درب ضد سرقت آپارتمانی آشنا خواهید شد.

انواع درب ورودی آپارتمان

درب ضد سرقت ورودی آپارتمان، از نظر طراحی، مواد اولیه و کیفیت ساخت به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

درب ضد سرقت لوکس

این نوع درب از اولین انواع درب ورودی آپارتمان به حساب می‌آید که به تقلید از درب ضد سرقت ترک ساخته شده است. در ساخت درب ضد سرقت لوکس از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌شود. طراحی درب لوکس نیز حاوی قاب‌ها و پروفیل‌های برجسته است. به همین دلیل گاهی به آن، درب لوکس برجسته نیز می‌گویند. شما می‌توانید از بخش درب ضد سرقت لوکس، ‌برای مشاهده و خرید این نوع درب اقدام نمایید.

درب ضد سرقت مدرن

با گذشت زمان، درب‌های مدرن و مینیمال از محبوبیت بالایی در بین خریداران برخوردار شدند. تنوع طراحی و ساخت از ویژگی‌های این نوع درب آپارتمان ضد سرقت می‌باشد. انواع درب ضد سرقت ترموود و درب ضد سرقت ویلایی در این مجموعه موجود می‌باشند.
در نظر داشته باشید که استراکچر و اجزای درب ضد سرقت در این مدل، کاملا مشابه درب لوکس است. تنها تفاوت درب مدرن با درب لوکس در رویه و روکش درب و نوع CNC و طراحی آن می‌باشد. تمامی مدل‌های مدرن را می‌توانید در قسمت درب ضد سرقت مدرن مشاهده نمایید.

درب ضد سرقت ارزان

اگر با دیدن دو مدل قبلی، حس کردید که قیمت درب آپارتمانی برای شما کمی بالاست، درب ضد سرقت ارزان برای شما طراحی شده است. کارخانه درب ضد سرقت آگنیس توانسته است با کاهش هزینه‌های طراحی و افزایش تعداد تولید شده، درب‌های اقتصادی را با حداقل قیمت به مشتریان ارائه نماید.
اگرچه استحکام و زیبایی این درب‌ها با درب مدرن و لوکس فاصله دارد، اما می‌توانید مطمئن باشید که تعویض درب قدیمی آپارتمان با درب ضد سرقت ارزان نیز، امنیت بیشتری برای شما فراهم خواهد آورد. تمام انواع درب اقتصادی را می‌توانید در مجموعه‌ی درب ضد سرقت ارزان مشاهده کنید.

درب ضد سرقت فلزی

این نوع درب مختص منازلی است که در هوای مرطوب شمال یا جنوب قرار گرفته‌اند یا به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار دارند. درب ضد سرقت فلزی دارای یک رویه‌ی فلزی در خارج درب و یک رویه‌ی چوب طبیعی در داخل می‌باشد. رویه‌ی فلزی این نوع درب با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای رنگ‌آمیزی شده است. به همین دلیل، از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آفتاب و دیگر شرایط بد محیطی برخوردار است. اگر قصد خرید این نوع درب را دارید، از بخش درب ضد سرقت فلزی، انواع مختلف این درب را مشاهده کنید.

درب ضد سرقت لاکچری

اگر به دنبال یک درب لاکچری، شیک و همه چیز تمام هستید این نوع درب مختص شماست. با انتخاب بهترین مدل‌های درب مدرن و لوکس و ارتقای ویژگی‌های ساختاری و ظاهری آن‌ها،‌ درب ضد سرقت لاکچری را تولید کرده‌ایم و به جرات می‌توانیم بگوییم که این نوع درب، بهترین درب ضد سرقت آپارتمان است.
به طور مثال، در این نوع درب، از چهارچوب کف 18 با ضخامت 1/5 میلی‌متر، ورق داخلی دوبل، پروفیل‌کشی سوپرپلاس، چشمی واید و قفل چنگکی استفاده شده است. همچنین تمامی درب‌های لاکچری به همراه روکوب به شما ارائه می‌گردند. شما می‌توانید از بخش درب ضد سرقت لاکچری، برای بررسی و خرید این درب‌ها اقدام نمایید.

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

اگر فضای ورودی آپارتمان شما عریض می‌باشد و قصد دارید برای تعویض درب آپارتمان اقدام نمایید، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه بهترین گزینه برای شماست. با انتخاب این نوع درب، دیگر نیازی به تخریب و بازسازی ندارید. همچنین به دلیل استفاده از قفل کشو کلنگی، هر دو لنگه این درب‌ها قابلیت باز شدن را دارا هستند و در هنگام اسباب‌کشی و جابجایی وسایل منزل بسیار کارآمد خواهند بود. تمام انواع درب ضد سرقت را می‌توان در قالب درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نیز طراحی و تولید نمود.

تعویض درب ضد سرقت آپارتمانی

ابعاد درب ضد سرقت آپارتمان

در حال حاضر در ایران، ابعاد استاندارد درب ضد سرقت آپارتمان،‌ 110 در 210 سانتی‌متر و 105 در 210 سانتی‌متر می‌باشد. با این حال در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت آپارتمان از کارخانه را دارید، امکان سفارشی‌سازی تمام اجزای درب از جمله ابعاد، طراحی، ‌روکش،‌ قفل‌ها و یراق‌آلات توسط شما وجود خواهد داشت.

خرید درب ضد سرقت آپارتمان

در خرید درب ضد سرقت آپارتمان باید به چند نکته اساسی دقت کنید.
✅ تا جای امکان، خرید خود را از کارخانه و بدون واسطه انجام دهید. این مسئله، از طرفی سبب کاهش قیمت خرید شما شده و از طرف دیگر به شما امکان سفارشی‌سازی تمام اجزای درب را خواهد داد.
✅ با تحقیق در بازار و پرس‌وجوی اینترنتی، از اعتبار برند درب آپارتمان خود اطمینان حاصل کنید. برندهای شناخته شده در بازار، به هیچ وجه به خاطر اندکی سود، با نام و اعتبار خود بازی نخواهند کرد.
✅ قانون پرداخت بها را همیشه در ذهن داشته باشید. اگر پیشنهادی غیرمعقول و زیر قیمت بازار دریافت کردید، بدانید که در حال معامله با امنیت منزل و خانواده‌ی خود می‌باشید.
✅ از فروشنده بخواهید که درب آپارتمان شما دارای کف چهارچوب 18 سانتی‌متری، رزت فولادی ضد برش و لبه‌ی ضد دیلم باشد.
✅ نکات ریز و درشت زیادی برای خرید درب ضد سرقت وجود دارد که با مطالعه‌ی مقالات آگنیس و شناخت بهتر اجزای درب ضد سرقت می‌توانید از آن‌ها آگاه شوید. همچنین کارشناسان فروش آگنیس می‌توانند راهنما و مشاور شما در راه خرید درب آپارتمان باشند. برای تماس با کافی است بر روی این لینک کلیک کنید.

قیمت درب آپارتمانی

قیمت درب ضد سرقت آپارتمان نیز به مانند انواع و مدل‌های آن، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این قیمت، به تصمیم و انتخاب شما از بین مدل‌های بالا وابسته است. به طور مثال، درب ضد سرقت ارزان در سال 1403 با قیمتی در حدود 7 میلیون تومان و درب ضد سرقت لاکچری با قیمتی بیش از 20 میلیون تومان به فروش می‌رسند.
برای دریافت کاتالوگ درب ورودی آپارتمان و مشاهده قیمت درب آپارتمانی با ما تماس بگیرید.

ساعت تماس: 9 صبح تا 5 بعد ظهر

برای مشاوره با شما تماس می‌گیریم

کافی است فرم زیر را پر کنید