برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

Logo_Agnis

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه​

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های درب ضد سرقت موجود در بازار است. زیرا از انواع مختلف این نوع درب، هم به عنوان درب ضد سرقت آپارتمان و هم به عنوان درب ورودی ساختمان مسکونی و درب لابی استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که هم لنگه‌ی اصلی و هم لنگه‌ی کوچکتر درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند. به همین دلیل هنگامی که فضای ورودی لابی، عرض نسبتا کمی داشته باشد، بهتر است از درب ضد سرقت یک ونیم لنگه استفاده کرد.

از طرف دیگر، بسیاری از منازل نسبتا قدیمی وجود دارند که از درب یک و نیم لنگه چوبی قدیمی استفاده می‌کنند. در هنگام تعویض درب این منازل، معمولا درب ضد سرقت با عرض 110 نصب شده و فضای خالی باقی‌مانده آجرکشی می‌شود. اما افراد بسیاری هم وجود دارند که یا از بنایی فراری هستند یا تمایل دارند برای حفظ فضای بازشوی فعلی، تغییری در عرض درب آپارتمان داده نشود. درب ضد سرقت یک و نیم لنگه برای این افراد هم مناسب است.

ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه به طور اختصاصی و سفارشی برای هر ساختمان یا آپارتمان ساخته می‌شود. به همین دلیل، برخلاف درب ضد سرقت آپارتمان، ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، تابع استاندارد خاصی نمی‌باشد. با این حال، اگر فضای ورودی ساختمان یا منزل شما، عرضی بین 130 تا 190 سانتی‌متر دارد، بهتر است به خرید درب ضد سرقت یک و نیم لنگه فکر کنید. همچنین ارتفاع مناسب برای این نوع درب نیز، ارتفاعی بین 200 تا 250 سانتی‌متر است. از آنجا که برای اتصال دو لنگه‌ی درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، از قفل کشوکلنگی استفاده می‌شود، هر دو لنگه‌ی این نوع درب قابلیت باز شدن را دارا هستند.

گروه صنعتی آگنیس، یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده‌ی درب ضد سرقت یک و نیم لنگه است که توانایی ساخت انواع درب ضد سرقت در ابعاد سفارشی را دارست. به همین دلیل در صورتی که تمایل به ساخت درب ورودی یک و نیم لنگه در ابعادی خارج از ابعاد عنوان شده را هم داشتید، با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما، اطلاعات لازم را به شما ارائه کنند.

درب یک و نیم لنگه ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

مشخصات درب ورودی یک و نیم لنگه به شرح زیر می‌باشد:

• چهارچوب کف 18 سانتی‌متر و ضخامت ورق 1/25 میلی‌متر

به دلیل ساخت درب با استحکام بالا، توصیه می‌شود از چهارچوب کف 14 و 16 استفاده نکنید.

• رویه ام دی اف 8 میل با روکش چوب طبیعی یا روکش انتخابی مشتری

تنوع زیادی از انواع روکش، همچون راش، بلوط، گردو، ترمووود، شیشه، سنگ اسلب، صفحه SPL، هایگلاس و کامپوزیت را می‌توان در این درب استفاده کرد.

• طرح و رنگ رویه به سفارش مشتری

شما می‌توانید تمام انواع درب ضد سرقت موجود در سایت آگنیس را به صورت یک و نیم لنگه سفارش دهید.

• ساختار داخلی مستحکم همراه با لچکی، قوطی‌کشی، پشت قفلی و ورق فلزی سرتاسری

• دارای عایق صوتی و حرارتی با کیفیت بالا

• دارای سه قفل مجزا: قفل اصلی و قفل شب بند سه زبانه کاله ترک جهت باز و بسته شدن درب و قفل کشو کلنگی جهت اتصال دو لنگه‌ی درب به یکدیگر

امکان تعویض قفل‌ها با قفل چنگکی، قفل گاوصندوقی، قفل آژیردار و قفل و دستگیره هوشمند نیز وجود دارد.

• امکان نصب روکوب به سفارش مشتری

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه سفارشی

همان‌طور که گفتیم، درب یک و نیم لنگه ضد سرقت در ابعاد سفارشی تولید می‌شود. در فرآیند تولید این نوع درب، ابتدا کارشناسان نصب آگنیس در محل نصب حضور پیدا خواهند کرد و مشاوره لازم در زمینه‌ی ابعاد و سایر مسائل با توجه به فضای موجود به شما ارائه خواهد شد.

در ادامه شما می‌توانید تمام آیتم‌های مشخصات درب ضد سرقت یک و نیم لنگه را سفارشی‌سازی نمایید. به طور مثال، امکان ساخت درب با ورق ضخیم‌تر، تعداد قوطی‌کشی بیشتر، عایق صدا و حرارت پشم سنگ و همچنین طراحی مورد نظر شما وجود خواهد داشت.

قیمت درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

قیمت درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، با توجه به ابعاد و آیتم‌های سفارشی انتخاب شده تعیین و اعلام می‌گردد. با این حال به طور حدودی، فرمول محاسبه‌ی قیمت درب ضد سرقت یک و نیم لنگه به شرح زیر است:

✅ در صورتی که عرض درب بین 110 تا 150 سانتی‌متر باشد، 70 درصد به قیمت درب استاندارد اضافه خواهد شد.

✅ در صورتی که عرض درب بین 150 تا 190 سانتی‌متر باشد، قیمت درب یک و نیم لنگه، دو برابر قیمت درب استاندارد خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ساعت تماس: 9 صبح تا 5 بعد ظهر

برای مشاوره با شما تماس می‌گیریم

کافی است فرم زیر را پر کنید