برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

از میان انواع درب ضد سرقت زیر، سری مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

Logo_Agnis

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

بسیاری از افرادی که برای خرید درب با ما تماس می‌گیرند، به دنبال خرید درب ضد سرقت از کارخانه و بدون واسطه هستند. طبیعتا در تمامی شهرهای ایران، مناطقی خاص به عنوان مرکر فروش درب ضد سرقت وجود دارد. به عنوان مثال در تهران نیز چند منطقه وجود دارند که به عنوان مرکز فروش درب ضد سرقت در غرب تهران یا شرق تهران شناخته می‌شوند. شما با حضور در فروشگاه‌های درب ضد سرقت می‌توانید به سرعت از میان درب‌های موجود انتخاب کرده و سفارش دهید. با این حال، چرا این روزها همه به دنبال خرید مستقیم از کارخانه درب ضد سرقت هستند؟

مزایای خرید درب ضد سرقت از کارخانه

دلایل زیادی برای خرید درب ضد سرقت از کارخانه وجود دارد که از این بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید درب با قیمت کف بازار

با خرید از تولیدی درب ضد سرقت، شما مطمئن هستید که به کمترین قیمت بازار دست پیدا می‌کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که کارخانه‌های درب ضد سرقت، تخفیف‌های خوبی رو در ازای خرید عمده به مشتریان ثابت خودشون، سازندگان آپارتمان‌ها و طراحان و معماران ارائه می‌کنند. طبیعی است که این تخفیف‌های استثنایی شامل حال خریداران خرد و افرادی که قصد خرید یک عدد درب دارند نمی‌گردد. با این حال، نکته مهم اینجاست که در هر حالتی، خرید درب ضد سرقت از کارخانه، از خرید همان درب از بازار برای شما ارزان‌تر تمام خواهد شد.

امکان ساخت درب ضد سرقت سفارشی

یکی از مهمترین مزایای خرید درب ضد سرقت از کارخانه، امکان ساخت درب به صورت سفارشی است. ما در آگنیس به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه درب ضد سرقت در تهران، توانایی تولید صفر تا صد درب‌های ضد سرقت را دارا می‌باشیم. همین مسئله سبب شده است که مشتریان ما قادر باشند تا تمام اجزای درب ورودی ساختمان مسکونی خود را شخصی‌سازی کنند.

در هنگام خرید درب از بازار،‌ شما شانسی برای تغییر در اجزای درب ضد سرقت نخواهید داشت. اما اگر قصد دارید جزییات درب منزل خود همچون قفل، دستگیره، روکش، عایق، یراق آلات و حتی ابعاد درب ضد سرقت را تعیین کنید، با ما در آگنیس تماس بگیرید. همچنین درب‌هایی مانند درب لابی، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه جزو درب‌هایی می‌باشند که هیچ نمونه‌ای از آن‌ها در فروشگاه‌های درب ضد سرقت وجود ندارد و باید به طور سفارشی ساخته شوند. کارخانه‌هایی مانند درب ضد سرقت آگنیس،‌ دارای طراحان متبحری می‌باشند که می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، درب مورد نظر شما را طراحی کرده و پس از تایید توسط شما، طرح مورد نظر را برای ساخت به مجموعه‌ی تولید ارسال کنند.

تنوع بالای محصولات کارخانه درب ضد سرقت

طبیعتا هر فروشگاه درب ضد سرقت، با محدودیت بودجه و فضای خاص خود مواجه است. همین مسئله باعث می‌شود که دست شما در هنگام مراجعه به فروشگاه‌های سطح شهر بسته باشد. شاید فکر کنید که خیلی از مدل‌های درب ضد سرقتی که در مغازه وجود ندارد را می‌توان در کاتالوگ درب ضد سرقت مشاهده کرد. اما به این نکته توجه داشته باشید که معمولا فروشگاه‌ها برای کاهش هزینه‌های چاپ،‌ اقدام به چاپ کاتالوگ به صورت سالانه می‌کنند.

طبیعتا هر کارخانه درب ضد سرقت در طول سال درب‌های زیادی را تولید می‌کند که در کاتالوگ‌ها اثری از آن‌ها نخواهید دید. با این حال، همیشه اگر به دنبال تنوع باشید، کارشناسان فروش یک تولیدی درب ضد سرقت بهترین گزینه برای ارائه‌ی عکس‌های چاپ نشده در کاتالوگ هستند؛ مخصوصا اگر به دنبال یک درب سفارشی و غیرمعمول باشید.

تاریخ تحویل زودتر

تمامی فروشگاه‌های درب با چندین کارخانه درب ضدسرقت در ارتباط هستند و هنگامی که دربی را از آن‌ها می‌خرید، این فروشگاه‌ها، سفارش شما را برای تولید به کارخانه درب ضد سرقت ارائه می‌دهند. نکته قابل توجه اینجاست که تمامی فروشگاه‌ها به دنبال کاهش هزینه‌های جانبی خود از جمله حمل درب می‌باشند. به همین دلیل، معمولا چند روزی را صبر می‌کنند تا چندین سفارش فروشگاه آماده شده و بعد درب‌ها را از تولیدی درب ضد سرقت ترخیص کرده و تحویل می‌گیرند.

همین مسئله سبب می‌شود که گاهی سفارش‌هایی که با فاصله‌ی چند روز ثبت شده‌اند در یک زمان تحویل مشتری گردند. پس اگر عجله دارید و می‌خواهید زودتر نسبت به نصب درب ضد سرقت آپارتمان خود اقدام کنید، بهترین کار، خرید درب ضد سرقت از کارخانه به طور مستقیم می‌باشد.

تخفیف مناسب در هنگام خرید عمده درب ضد سرقت

اگر جزو افرادی هستید که برای پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی یا طراحی و بازسازی منازل، قصد خرید عمده درب ضد سرقت را را دارید، خرید درب ضد سرقت از کارخانه بهترین گزینه‌ی ممکن برای شماست. طبیعتا فروشگاه‌های درب ضد سرقت، حتی در صورت خرید عمده، مجبور به رعایت حاشیه‌ی سود منطقی هستند و هیچوقت امکان فروش درب ضد سرقت به قیمت کارخانه را نخواهند داشت. ضمن اینکه در صورت خرید از تولیدی درب ضد سرقت، شما می‌توانید جهت بالا بردن کیفیت یا حتی کاهش قیمت، با سازنده تعامل داشته باشید.

دسترسی مستقیم به بهترین تولید کننده درب ضد سرقت

طبیعتا بعضی مواقع ممکن است مشتری قصد ایجاد تغییرات کوچکی در سفارش خود داشته باشد. از آنجا که فروشگاه عرضه کننده درب ضد سرقت مابین کارخانه و فروشنده به عنوان واسطه عمل می‌کند، ممکن است گاهی درخواست مشتری به خوبی انتقال پیدا نکند و نتیجه‌ی نهایی موجب نارضایتی مشتری گردد. در هنگام خرید درب ضد سرقت از کارخانه، شما می‌توانید به طور مستقیم با سازنده تعامل داشته باشید. به همین دلیل، احتمال خطا به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.

بازدید از کارخانه درب ضد سرقت

برای افرادی که قصد خرید تعداد زیادی درب ضد سرقت جهت استفاده در پروژه‌های ساختمانی را دارند، بازدید از کارخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در خلال بازدید از کارخانه، شما از قدرت و توانمندی آن کارخانه مطلع خواهید شد؛ وسعت کار کارخانه را خواهید دید و به این نکته پی خواهید برد که آیا این تولیدی درب ضد سرقت توانایی برآورده کردن سفارش شما از لحاظ کیفیت و کمیت را دارد یا خیر.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

بهترین و بزرگترین کارخانه درب ضد سرقت

تاکنون هیچ گونه ارزشیابی دقیق و رسمی از کارخانه‌های درب ضد سرقت ایران انجام نشده و هیچ یک از کارخانه‌های تولیدی درب ضد سرقت به عنوان بهتری یا بزرگترین کارخانه درب ضد سرقت اعلام نشده است. با این حال، کارخانه تولید درب ضد سرقت آگنیس، یکی از بزرگترین کارخانه های درب ضد سرقت در تهران می‌باشد.

چرا و چطور ما این ادعا را در مورد بزرگترین کارخانه درب ضد سرقت در تهران داریم؟ ما در آگنیس، صفر تا صد انواع درب ضد سرقت و درب لابی را تولید می‌کنیم و حتی به تعداد زیادی از همکاران تولیدکننده خودمان خدمات ارائه می‌کنیم. تمامی مراحل تولید درب ضد سرقت اعم از خمکاری، برشکاری، جوشکاری، رنگ چهارچوب و لنگه در کوره، رنگ روکش و رویه چوبی، CNC رویه، نجاری، مونتاژ، حتی تولید پروفیل چوبی و هر چیزی که فکرش رو بکنید، همه و همه در خود کارخانه درب ضد سرقت آگنیس انجام میشه.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

آیا برای خرید درب ضد سرقت حتما باید به کارخانه درب ضد سرقت مراجعه کنید؟ خیر. دفتر فروش آگنیس واقع در سعادت آباد تهران، بزرگترین مرکز فروش درب ضد سرقت در غرب تهران به شمار میاد. شما می‌توانید با مراجعه به این دفتر و مشاهده‌ی نمونه‌های موجود و البته کاتالوگ کامل و کم نظیر دیجیتال ما، اقدام به سفارش درب ضد سرقت از کارخانه نمایید. برای مراجعه به مرکز فروش درب ضد سرقت در غرب تهران می‌توانید از طریق لینک زیر به دفتر آگنیس مراجعه کنید.

لینک مسیریابی دفتر درب ضد سرقت آگنیس

همچنین امکان سفارش آنلاین و غیرحضوری نیز برای شما فراهم است. روشی که در این روزها و با توجه به مشغله افراد و ترافیک موجود، راه حل مناسبی به نظر می‌رسد. برای این کار کافی است که درب مورد نظر خود را در از میان درب‌های موجود در فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت آگنیس انتخاب کنید. سپس از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از کارشناسان فروش آگنیس تماس بگیرید تا پیش فاکتور صادر شده و مراحل ساخت درب شما آغاز گردد. ضمن اینکه بسیاری از درب‌های آگنیس با ابعاد استاندارد به صورت آماده در انبار موجود و آماده تحویل روز می‌باشند.

در صورتی که منزل شما نیاز به بازدید و ارائه مشاوره داشته باشد نیز، هماهنگی لازم جهت اعزام نصاب حرفه‌ای و اندازه‌گیری و ارائه‌ی مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کارخانه درب ضد سرقت در تهران

ادرس کارخانه تولید درب ضد سرقت

اگر قصد بازدید از کارخانه و خرید عمده درب ضد سرقت از کارخانه را دارید، کافی است با ما تماس بگیرید تا با رزرو وقت قبلی، امکان بازدید از امکانات و محیط کارخانه برای شما مهیا گردد. کارخانه تولید درب ضد سرقت آگنیس در حسن آباد فشافویه واقع شده است و با تهران در حدود نیم ساعت فاصله زمانی دارد.

ساعت تماس: 9 صبح تا 5 بعد ظهر

ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم

نیاز به مشاوره دارید؟