برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید

ویژگی‌های درب ضد سرقت لوکس برجسته

ویژگی‌های درب ضد سرقت لوکس برجسته
  • درب ضد سرقت را می‌توان به روش‌های مختلف دسته‌بندی کرد. اما یکی از رایج‌ترین طبقه‌بندی‌ها، دسته‌بندی درب‌ها بر اساس طرح و ظاهر آن‌هاست. معمولا به هر فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت که سر بزنید با چند عنوان تکراری مواجه خواهید شد. درب ضد سرقت اکونومی یا ارزان قیمت، درب ضد سرقت مدرن، درب ضد سرقت لوکس برجسته، درب ضد سرقت فلزی و درب لابی از انواع رایج درب ضد سرقت هستند. با ما همراه باشید تا شناخت بیشتری در مورد درب‌های ضد سرقت لوکس برجسته‌ی آگنیس پیدا کنید.

    ویژگی‌های درب ضد سرقت لوکس برجسته چیست؟

    چارچوب و ساختار داخلی فول

    چارچوب و ساختار داخلی درب ضد سرقت لوکس از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شود. به همین دلیل گاهی به این درب‌ها، درب فول هم اطلاق می‌شود. زیرا تمام آپشن‌های معمول بر روی آن‌ها اعمال شده است.

    به طور مثال قطر فلز استفاده شده در چارچوب و لنگه‌ی درب لوکس، 1/25 میلی‌متر است. این درب‌ها دارای خاصیت ضد دیلم می‌باشند. در ساختار داخلی آن‌ها از ورق سنگین سرتاسری استفاده شده است. همچنین درب لوکس دارای قوطی‌کشی داخلی با پنج پروفیل مستحکم بوده و برای امنیت بیشتر، پشت قفلی در ساختار داخلی تعبیه گردیده است.

    روکش چوب طبیعی برجسته

    رویه این درب‌ها از بهترین MDF با ضخامت 8 میلی‌متر ساخته می‌شود. بر روی این رویه، یک روکش باکیفیت از جنس چوب طبیعی چسبانده و پرس می‌شود. ظاهر رویه می‌تواند ترکیبی از CNC‌ و نقوش برجسته‌ی زیبا باشد. نقوش برجسته با استفاده از ترکیب پروفیل‌های متفاوت ساخته می‌شوند. جنس روکش درب لوکس نیز از چوب طبیعی راش، بلوط و گردو می‌باشد.

    رنگ

    در ساخت درب ضد سرقت لوکس برجسته از بهترین رنگ‌های پلی اورتان ترک استفاده می‌شود. این رنگ‌ها ضمن افزودن زیبایی و جلوه‌ی متفاوت به درب، موجب دوام روکش نیز می‌گردند. روکشی که با رنگ پلی اورتان باکیفیت رنگ آمیزی گردد، تا سال‌ها کیفیت اولیه‌ی خود را حفظ خواهد کرد.

    قفل

    درب‌های ضد سرقت لوکس برجسته دارای یک سیستم امنیتی و قفل کامل می‌باشند. در این سری درب‌ها، تعداد سه قفل به کار رفته است که شامل قفل اصلی (مرکزی)،‌ قفل شب بند و قفل پستچی می‌باشد. قفل اصلی مورد استفاده در این درب قفل 3 زبانه بوده و امکان جایگزینی آن با قفل‌های چنگکی یا گاوصندوقی وجود دارد. تمامی قفل‌های درب‌های سری لوکس، قفل کاله ترکیه اصل بوده و از 5 سال ضمانت برخوردار می‌باشند. همچنین به درخواست مشتریان عزیز امکان سفارشی‌سازی کامل درب‌های لوکس و استفاده از دستگیره و قفل‌های هوشمند بر روی درب ضد سرقت لوکس وجود دارد.

    سوالات متداول در زمینه‌ی نکات مهم در خرید درب ضد سرقت

    1. سایز استاندارد درب ضد سرقت لوکس برجسته چه اندازه‌ای است؟

    ابعاد استاندارد درب‌های لوکس نیز مانند دیگر سری‌ها، 105 در 110 سانتی‌متر و 110 در 210 سانتی‌متر  می‌باشد.

    2. آیا درب ضد سرقت لوکس برجسته قابلیت تولید در ابعاد سفارشی را دارد؟

    بله. این درب‌ها قابلیت تولید تا عرض 130 سانتی‌متر و ارتفاع 240 سانتی‌متر و به صورت سفارشی را دارند. با این فرآیند سفارش درب ضد سرقت سفارشی به این صورت است که در ابتدا به کارشناس شرکت آگنیس به صورت رایگان به محل نصب مراجعه و اندازه را یادداشت می‌کند. سپس با تایید کارفرما، درب به صورت سفارشی در نوبت ساخت قرار می‌گیرد. به همین دلیل زمان ساخت اینگونه درب‌ها کمی بیشتر از درب‌های استاندارد می‌باشد.

    3. آیا امکان سفارشی سازی درب ضد سرقت لوکس برجسته وجود دارد؟

    بله. شما می‌توانید تمامی قسمت‌های درب ضد سرقت لوکس برجسته‌ی آگنیس را سفارشی‌سازی نمایید. به طور مثال، امکان انتخاب پشم سنگ به جای پلاستوفوم به عنوان عایق وجود دارد. همچنین شما می‌توانید قفل یا یراق‌آلات پیش فرض درب را با قفل و یراق‌ آلات مورد نظر خود تعویض نمایید.

    4. برای سفارش درب ضد سرقت لوکس برجسته چه اقدامی باید انجام دهیم؟

    کافی است به بخش درب ضد سرقت لوکس در فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت آگنیس وارد شوید. از میان مدل‌های متفاوت موجود درب مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را کامل کنید. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره، با کارشناسان آگنیس تماس بگیرید تا از مشاوره‌ی رایگان آگنیس یهره‌مند گردید.

    5. درب مورد نظر من در میان درب‌های موجود در سایت نیست. آیا امکان ساخت آن وجود دارد؟

    بله. گروه صنعتی آگنیس از معدود کارخانه‌هایی است که توانایی تولید درب‌های لوکس را به صورت کامل و با کادری مجرب و دستگاه‌های پیشرفته دارا می‌باشد. به همین دلیل امکان ساخت هر گونه درب سفارشی برای شما وجود دارد. شما می‌توانید با کارشناسان کارخانه‌ی درب ضد سرقت آگنیس تماس بگیرید و مشورت لازم را دریافت کنید. سپس طرح مورد نظر خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای آن‌ها ارسال کنید تا نسبت به ساخت آن اقدام گردد.

    6. آیا امکان مراجعه حضوری و بازدید از کارخانه درب ضد سرقت وجود دارد؟

    بله.  تمامی مشتریان می‌توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی از کارخانه‌ی آگنیس بازدید به عمل آوردند تا با فرآیند تولید و کیفیت درب‌های تولیدی این مجموعه آشنا شوند.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.